Black Friday 2017

Hej Dolls!

Så er det her igen i år! Dagen vi alle har glædet os til som bitte små børn! I morgen, fredag d. 24. november sker det! Min fødselsdag! Eller… det er måske ikke det i glæder jer mest til? Men det gør jeg, for i år falder min fødselsdag sammen med den efterhånden meget kendte forbrugerfest, Black Friday. For mit vedkommende betyder det at jeg må købe dobbelt så mange fødselsdagsgaver til mig selv, for det er jo billigere end det plejer, right?

Igen i år har jeg været ude i god til og samle sammen af tilbud, som jeg finder interessante og tænkte at jeg ville dele dem med jer.
Rækkefølgen er helt tilfældig, alt efter hvornår jeg har fundet de forskellige tilbud. Jeg tjener absolut intet og får intet ud af at dele disse tilbud med jer – andet end glæden ved at dele (det er jo trods alt dagen efter Thanksgiving…) 😉

Luxbeauty.dk
Luxbeauty lover minimum 60% på hele webshoppen.
Blandt andet kan du spare penge på,

Carthold: Ja,

Nicehands.dk
Nichands lover mellem 10 og 60% rabatter.
Blandt andet kan du spare penge på,

Carthold: Ja,

Gellak.dk
Blandt andet kan du spare penge på,

  • Alle flasker er sat ned til 89 kr (normalpris 139-159kr)

Carthold: Nej,

Cocopanda.dk
Lover mindst 25% og helt på til 75% på alt på hele webshoppen.

Carthold: Ved ikke,

Nicehair.dk
Blandt andet kan du spare penge på,

  • GHD fladejern til 679 (normalpris 1399),
  • M2 lash serum til 694 (normalpris 990),

Carthold: Ja,

Nail4you.dk
Lover 30% på ALLE produkter,
Der skal dog bruges en rabatkode, som skal indtastes: BLACK17

Carthold: Nej,

 

Happy shopping!
Forresten, hvis du har 2 minutter i overskud, gider du så ikke udfylde det her spørgeskema? Det er krav for at få lov til at komme til eksamen, så jeg har brug for al den hjælp jeg kan få. Det omhandler sociale medier og er 100% anonymt.

Spørgeskema

 

Skriv en kommentar