Mandagsmani; 28 september 2015

Jeg er medlem af en gruppe på facebook som hedder Mandagsmani, hvor vi hver mandag kreerer negle udfra det samme tema. Jeg ser frem til det hver uge; både når emnet bliver afsløret,når min hjerne bliver lagt i blød og når jeg går i gang, men specielt glæder jeg mig til at vise frem hvad jeg har lavet, samt se hvad de andre piger har lavet og hvordan de evt har tolket et tvetydigt tema.


Mandagsmani d. 28. september 2015.
I denne uge var temaet “Regnbue”

Fra første øjeblik denne uges tema blev afsløret, vidste jeg hvad jeg skulle lave! 😀 Som tøse-tøse-nuller-lyserød-prinsesse pige så har jeg selvfølgelig også en forkærlighed for regnbuer og enhjørninge, så hvorfor ikke blande det hele sammen til en mani? 😀

Det hele er malet i hånden direkte på neglen. Håret/selve regnbuen er lavet via drymarble metoden (tror jeg. Det er i hvert fald en blanding af dry marble og gradient direkte på neglen, med en pensel.)

 photo Regnbue 1_zpsb8azm98a.jpg
 photo Regnbue 3_zpstjewsdmv.jpg
 photo Regnbue 2_zpsprazhqsk.jpg
IsaDora; French nude | Laushine; Exclusive black | Appeal4; Hollis milkweed | Appeal4; Popsicle | Appeal4; Bay of cadiz | Appeal4; Bird of paradise | Appeal4; Fire mock |Appeal4; Passion for red | Appeal4; Acacalis goodie | Appeal4; Blue slide | Appeal4; Dancing all night | Appeal4; Silvery moonlight.

Instagram

Skriv en kommentar