Confessions of a Polishaholic

Jeg har fundet denne sjove lille challenge som jeg synes at jeg ville dele med jer. God aften. 🙂

 

1. Hvilken neglelak har du på neglene (også tåneglene) lige nu?
På mine tånegle har jeg min smukke hololak fra Appeal4, som hedder Ocean Bubbles. På fingrene har jeg Gina Tricot – White, stampet med Sally Hansen Xtreme wear – Sun kissed, Fuchsia power og Cherry red.

2. Hvilket negleprodukt kan du ikke undvære?
Jeg må være kedelig og svare min neglebåndsolie. Jeg bruger den hver dag flere gange om dagen.

3. Hvad er dit yndlings neglelakmærke?
Det er så svært at vælge, men jeg er vild med Essie, Ciaté og Appeal4. Essies brede pensel er min absolut yndlings at arbejde med. Ciaté har et rigtig sødt design og så mange flotte farver. Appeal4 laver verdens lækreste cremelakker. Alle tre mærker holder generelt meget godt på mine negle.

4. Hvilken form er dine negle? (og lange eller korte…)
Jeg holder aller mest af at have helt firkantet negle. Jeg synes at det er den form som klæder mine fingre alle bedst. Derudover kan negle, i min verden, ikke blive for lange, hvis altså de er velplejet.

5. Hvad er din go-to farve?
Lyserød; altid lyserød. Specielt Cupcake magenta fra Nubar og Pink sunrise fra Appeal4.

6. Hvad er din yndlings neglelak finish?
For to uger siden ville jeg sige supershine. Nu må jeg dog holde på at der ikke findes nogen smukkere finish end en holografisk lak.

7. Hvad er der på din negle ønskeliste?
Well, der er altid en masse synes jeg. Der er jo faktisk et punkt her på bloggen hvor man kan læse det. Problemet med mig er dog bare at jeg mest køber lak når jeg ser dem, så jeg når sjældent at ønske mig det i lang tid…

8. Hvornår lakerer du normalt dine negle? (Morgen, middag, aften?)
Så længe solen er fremme kan jeg sidde og lege med lak. Men det afholder mig ikke fra at lakere når solen går ned. Jeg kan faktisk lege med lakker og blog på alle tider af døgnet.

9. Hvad er dit yndlings negleråd?
Lad være med at bide/pille i neglene. Brug en masse fugt og lad være med at kradse neglelakken af.

10. Hvilke(n) neglelak fortyder du at have købt?
Kan man fortyde et sådan køb? Jeg tror aldrig at jeg har udsat mig selv for det i hvert fald. Jeg har godt nok en masse lakker som aldrig er blevet brugt, men så er det jo fordi det er en lak, fra et af de mærker jeg samler på.

11. Neons eller pasteller? Lyse eller mørke?
I min verden er det ikke enten eller. Jeg er helt vild med pastelfarver, men jeg er altså også helt skudt i neonfarver. En sart lyseblå farve passer til mit look, men det gør en dyb rød altså også. Jeg er generelt bare vild med farver.

 photo 11160228_960945577262651_1851161981_n_zpssyjev9ht.jpg

12. Hvad er din absolut yndlings sorte, hvide og nude neglelak?
Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har kastet mig som meget ud i lige de farver. Min yndlingshvide må være Gina Tricot – White og min yndlingssorte er L’oreal color riche – Black swan.
Jeg tror ærligt talt ikke at jeg har en yndlingsnude. Det er ikke en farve jeg bruger faktisk. Min OPI – Hands off my Kielbasa! må være den som kommer tættest på en smuk nude som jeg ville gå med.
13. Hvilket mærke vil du gerne prøve en dag?
Jeg har et par stykker faktisk. Color Club og ILNP står som de næste på to-get listen; men den opdateres jo hele tiden….

Skriv en kommentar